کنتاکتور سه فاز 9Aپارس فانال

کنتاکتور سه فاز 9Aپارس فانال

کنتاکتور 9A مدل PFC-9 پارس فانال

کنتاکتور ۹ آمپر پارس فانال مدل PFC-9

مناسب برای راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز ۴۰۰ولت  تا حداکثر ۴ کیلو وات یا ۵/۵ اسب میباشد.

(ولتاژ بوبین)

ولتاژ تحریک بوبین این کنتاکتور ۲۲۰ ولت AC میباشد.

در صورت نیاز نیز میتوان بوبین این کنتاکتور را تعویض نمود.

(ویژگی های کنتاکتور)

 همانطور که در قسمت اول توضیح دادیم، این کنتاکتور برای راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز(۴۰۰ ولت)حداکثر تا ۴ کیلووات یا ۹ آمپر میباشد.

سه ترمینال (سیمگیر) در قسمت بالا برای ورودی و سه ترمینال(سیمگیر) در قسمت پایین این کنتاکتور تعبیه شده،‌همچنین ۱کنتاکت باز و ۱کنتاکت بسته در کنار این کنتاکتور میباشد که در صورت نیاز مورد استفاده قرار میگیرند.

ترمینال (سیمگیر)A1 و A2 برای ورودی ولتاژ بوبین این کنتاکتور میباشد که در قسمت بالایی کنتاکتور قرار دارد. یکی از معایب کنتاکتورهای پارس فانال همین مورد میباشد که فقط در یک قسمت (قسمت بالا) ترمینال بوبین وجود دارد که در برخی موارد مونتاژ کار را با مشکل فضا و استفاده بیشتر از سیم مواجه میکند. 

(شکل ظاهری) 

جنس بدنه این کنتاکتور از پلاستک فشرده میباشد که در برابر گرما و ضربه مقاومت بالایی دارد،در کنار کنتاکتور حفره ای وجود کارد که برای اضافه کردن کنتاکنت اضافه میباشد. در قسمت روی کنتاکتور برامدگیی وجود دارد که  برای استفاده از  تایمربادی و کنتاکنت کمکی است.

در قسمت زیر کنتاکتور ،فنر فلزی میباشد که وقتی کنتاکتور روی ریل نصب میشود این فنر باعث فیکس شدن و محکم شدن کنتاکتور میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *