کنترل فاز درقالب۳مینیاتور

کنترل فاز درقالب۳مینیاتور مدل ASN-C

کنترل فاز (در قالب ۳ مینیاتور) برنا الکترونیک مدل ASN/C

کنترل فاز در قالب ۳ مینیاتور مدل ASN/C برنا الکترونیک وسیله ای است که از الکترو موتورها در مقابل اختلالات شبکه حفاظت می کند.

این محصول برق قطع یک فاز، تغییر توالی فاز، عدم تقارن ولتاژ سه فاز و کاهش سطح ولتاژ را تشخیص می دهد.

بعد از شروع به کار دستگاه چنانچه خطایی از قبیل افت ولتاژ، قطع یک فاز و یا جابجایی فازها در شبکه برق پدید آید، چراغ  سیگنال خطای مربوطه روشن شده و همزمان با خاموش شدن چراغ سیگنال خروجی، رله داخلی نیز قطع می‌شود و ترمینال داخلی ۱۵ به ۱6 وصل می‌ گردد.

بعد از رفع خطا، دستگاه زمان سنجی را آغاز می‌کند .پس از اتمام زمان انتخاب شده (delay) سیگنال OUT روشن شده و رله داخلی دستگاه وصل می‌شود و ترمینال داخلی ۱۵ به ۱۸ وصل می‌ گردد.

توجه کنید که اگر موقع شروع به کار دستگاه، خطایی در شبکه سه فاز وجود داشته باشد، سیگنال مربوطه روشن مانده و رله داخلی وصل نمیگردد.

برای آشنایی با اصول کار و دیگر اطلاعات دستگاه به فایل PDF زیر مراجعه نمائید و در صورت اشکال در نحوه نصب و راه اندازی این دستگاه می توانید این مساله را در بخش نظرات کاربران با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما همواره در دسترس شما عزیزان خواهند بود و در سریع ترین زمان پاسخ شما را خواهند داد.

راهنمای کنترل فاز در قالب ۳ مینیاتور مدل ASN-C برنا الکترونیک

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کنترل فاز در قالب ۳ مینیاتور برنا الکترونیک مدل ASN/C و یا اطلاع از قیمت کنترل فاز در قالب ۳ مینیاتور برنا الکترونیک مدل ASN/C  با مراجعه به سایت فراتکنیک نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *