کنتاکتور50A پارس فانال

کنتاکتور50A پارس فانال

کنتاکتور 50A مدل PFC-50 پارس فانال

کنتاکتور 50 آمپر یکی دیگر از محصولات تولید شده در شرکت پارس فانال میباشد،همانگونه که از اسم و کد این محصول مشخص است، پلاتین های این کنتاکتور قابل تحمل تا حدکثر 50 آمپر میباشند و مناسب برای راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز (400 ولت) تا حداکثر 22 کیلووات هستند،این محصول یکی از پرمصرفترین کنتاکتورهای مورد استفاده در تابلوهای برق و مدارات صنعتی میباشد،و با کیفینت بالا و قیمت مناسبی که دارد رقیب بزرگی برای نمونه های مشابه داخلی و خارجی محسوب میشود.

(شکل ظاهری و جنس کنتاکتور)

کنتاکتور 50 آمپر پارس دارای بدنه دو تیکه میباشد که در قسمت زیر به ان اشاره میکنیم:

  • قسمت پایه یا (زیری): بوبین کنتاکتور و هسته فلزی ثابت در این قسمت قرار دارند.
  • قسمت بالایی (رویی) :هسته فلزی متحرک و پلاتین های ثابت و متحرک در این قسمت قرار دارند.

سه ترمینال ورودی در قسمت بالا و سه ترمینال خروجی در قسمت پایین کنتاکتور قرار دارند،ترمینال های ( A1+A2)  که قسمت بالای محصول قرار دارند ترمینال ورودی بوبین کنتاکتور میباشند،

کنتاکت های  باز و بسته ( 1NO+1NC) در هر دوطرف محصول جایگذاری شده اند که در صورت نیاز مورد استفاده قرار میگیرند. یک برامدگی و زائده آبی رنگ در سطح محصول وجود دارد که با قطع و وصل شدن کنتاکتور ، بالا و پایین میرود و کنتاکت کمکی اضافه و دیگر تجهیزات جانبی در این ناحیه نصب میگردند.

جنس بدنه این کنتاکتور از پلاستیک فشرده است که در برابر گرما و ضربه بسیار مقاوم بوده،پلاتین های ثابت و متحرک از جنس مس آبکاری شده میباشد که انتقال جریان برق را بخوبی انجام میدهد،پیچ ها، مهره ها و واشرها از فولاد آبکاری شده هستند و در برابر رطوبت و… بسیار مقاوم میباشند.

یک فنر فلزی همراه با گیره پلاستیکی قوی در زیر کنتاکتور جایگذاری شده است که به فیکس شدن و ثابت ماندن کنتاکتور بر روی ریل کمک زیادی میکند

کنتاکتور 50 آمپر پارس فانال ساخت کشور ایران میباشد که تحت لیسانس شرکت فانال آلمان و مطابق با استاندارد IEC60947 تولید میشود ودارای 24 ماه گارانتی تصویض میباشد.

به طور کلی کنتاکتور 50 آمپر پارس فانال یک محصول با کیفیت و قوی میباشد که قیمت مناسبی دارد، همین امر سبب شده که این کنتاکتور یک رقیب بزرگ و سرسخت برای نمونه های مشابه داخلی و خارجی خود باشد.

استفاده از این محصول علاوه بر کمک به اقتصاد کشور به حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی ،نیز کمک بسزایی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *